براي بهترينم
براي عزيزي كه رفت و تنهام گذاشت
كسي كه گفت ميمونه اما .........
تنهايي بد درديه
اونم وقتي كه بعد از سالها گمگشتهي خودتو پيدا كرده باشي
ولي دوباره گمش كني
كسي كه تمام اين سالها رويات بوده و حالا كه واقعي شده..... رفته
مثل همه اونم رفت
عکاس: صدای قلبم

ما را در سایت Ghab Zendegi دنبال میکنید
برچسب: برای تو,برای تو مینویسم,برای تو شهاب تیام,برای تولد شوهرم چی بخرم؟,برای تولد شوهرم چیکار کنم؟,برای تولد چی درست کنم,براي تو,برای توبه چه باید کرد,برای تونیک,برای تولد, نویسنده: بازدید: 7