دوباره ميخام برات بنويسم
نميدونم ميخوني يا نه
تو نيستي اما بودنت رو حس ميكنم
بهم گفتي رفتارت نرمال نيست
ميفهمم
اره نيست
شايد چون دلم گير كرده، هوايي شده
ديوونه شده
تمام ديشب رو روبروي محل كارت فقط نگات ميكردم از ساعت 8 تا 9 شب
تا وقتي اون خانم عينكي با مانتو روشن و دوربين به دست اومد اونجا
هنوز از ديدنت سير نشدم
تو چه ميدوني تو دلم چه غوغايي
ميدونم اگه اينها رو بخوني ميگي اين خل شده
اما من .....
ميدونم دوست داشتنم يك طرفه ست
اما چه كنم كه قلبم اينو نميفهمه
Ghab Zendegi...ما را در سایت Ghab Zendegi دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9